Klachtenafhandeling
Het streven van Natuursteenzagerij is een 100% tevredenheidsscore bij levering van (maatwerk) Belgisch hardsteen dorpels, composiet dorpels, natuursteen of composiet vensterbanken of alle andere natuursteen of composiet producten. Wij zullen uw klacht dan ook altijd serieus nemen en tevens snel en gericht actie ondernemen. Voor het indienen van een klacht dient u onderstaand klachtenformulier in te vullen en per e-mail te verzenden naar info@natuursteenzagerij.nl. In het geval van een defect of schade van onze natuursteen of composiet producten, verzoeken wij u tevens om een digitale foto hiervan aan te leveren. Voeg deze afbeelding(en) toe aan de e-mail waarin u tevens het ingevulde klachtenformulier aanlevert.
Klachtenregeling We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@natuursteenzagerij.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese UnieNa ontvangst van een klachtenformulier neemt een medewerker van Natuursteenzagerij binnen 2 werkdagen contact met u op.
Contactgegevens:
Natuursteenzagerij
Willem Barentszweg 6A
5928 LM VENLO
E-mail. info@natuursteenzagerij.nl
Tel. +31-(0)85-0804071